Portfolio / Případová studie
Království makronek
Vymazlené příchutě, vyladěné barvy a dokonalé tvary makronek ze stoprocentní mandlové mouky.

Výzva
Vytvořit moderní, responzivní a „chutné“ webové stránky za použití zadefinovaných barev a fontů.
Zautomatizovat některé procesy, které řeší obsluha prodejny na denní bázi.

Tvorba webu

Hlavní produkty
Jedním z hlavních cílů webu je představit produkty Království makronek – makronky, maximakronky a makronkové dorty, což musí být zjevné hned pod hlavním mottem.
Krása v detailu
Aby byla prezentace makronek co nejzajímavější, vytvořili jsme efekt nakousnutí, který se objeví po najetí kurzorem (nebo prstem) na makronku.
Na detailech záleží a dodávají webu extra originalitu.

Zabezpečení proti spamu a útokům
Důležitou součástí každého webu je bezpečnost.
Web Království makronek je proto chráněn proti spamu, hackerům a jiným pokusům o napadení zvenčí.
Konzistence
Všechny části webu se drží předdefinovaného grafického manuálu a vytváří tak konzistentní, elegantní celek.
Včetně stránky 404 „nenalezeno“.


Konfigurátor dortu
V rámci automatizace a ulehčení práce týmu Království makronek je na webu připravený objednávkový formulář, včetně možnosti odeslání fotky pro inspiraci.
Zákazníci tak nemusí zdlouhavě vysvětlovat po telefonu, jaký dort si přejí a obsluha se vyhne opakovanému výčtu náplní, ovoce, zdobení a hledání vhodného termínu.
Podpůrná grafika
Klademe důraz na maximální konzistenci na všech platformách. Jednotlivé prvky na webu i v médiích spolu ladí a dohromady vytvářejí jednotný celek. Vše v definovaném brandu.

Oblíbené články
10 tipů jak vybrat dodavatele webu a nespálit se
Vybrat správného dodavatele webových stránek může být klíčové pro úspěch Vašeho podnikání.
⚡ Zde je 10 tipů jak to udělat správně hned napoprvé a nespálit se.
5 základních druhů loga
Existuje pět základních logotypů. Každý má své plusy a mínusy.
Co je to branding?
Většina lidí si pod pojmem značka představí logo firmy. To ale není úplně správně.