Portfolio / Případová studie

Království makronek

Vymazlené příchutě, vyladěné barvy a dokonalé tvary makronek ze stoprocentní mandlové mouky.

Výzva

Vytvořit moderní, responzivní a „chutné“ webové stránky za použití zadefinovaných barev a fontů.

Zautomatizovat některé procesy, které řeší obsluha prodejny na denní bázi.

Tvorba webu

Hlavní produkty

Jedním z hlavních cílů webu je představit produkty Království makronek – makronky, maximakronky a makronkové dorty, což musí být zjevné hned pod hlavním mottem.

Krása v detailu

Aby byla prezentace makronek co nejzajímavější, vytvořili jsme efekt nakousnutí, který se objeví po najetí kurzorem (nebo prstem) na makronku.

Na detailech záleží a dodávají webu extra originalitu.

Zabezpečení proti spamu a útokům

Důležitou součástí každého webu je bezpečnost.

Web Království makronek je proto chráněn proti spamu, hackerům a jiným pokusům o napadení zvenčí.

Konzistence

Všechny části webu se drží předdefinovaného grafického manuálu a vytváří tak konzistentní, elegantní celek.

Včetně stránky 404 „nenalezeno“.

Konfigurátor dortu

V rámci automatizace a ulehčení práce týmu Království makronek je na webu připravený objednávkový formulář, včetně možnosti odeslání fotky pro inspiraci.

Zákazníci tak nemusí zdlouhavě vysvětlovat po telefonu, jaký dort si přejí a obsluha se vyhne opakovanému výčtu náplní, ovoce, zdobení a hledání vhodného termínu.

Podpůrná grafika

Klademe důraz na maximální konzistenci na všech platformách. Jednotlivé prvky na webu i v médiích spolu ladí a dohromady vytvářejí jednotný celek. Vše v definovaném brandu.

Oblíbené články

10 tipů jak vybrat dodavatele webu a nespálit se

Vybrat správného dodavatele webových stránek může být klíčové pro úspěch Vašeho podnikání.

⚡ Zde je 10 tipů jak to udělat správně hned napoprvé a nespálit se.

5 základních druhů loga

Existuje pět základních logotypů. Každý má své plusy a mínusy.

Co je to branding?

Většina lidí si pod pojmem značka představí logo firmy. To ale není úplně správně.