Portfolio / Případová studie

EXUP

Eshop s více než 90 000 produkty pro vaši motorku na jednom místě.

 

Výzva

Našim úkolem bylo navrhnout logo, celkovou image a designové řešení pro budoucí eshop s moto díly a vybavením.

Klient – Martin – už podobný eshop provozuje a přál si, abychom zachovali souhru některých prvků, a zároveň přinesli moderní, progresivní design.

Kreativní přístup

N

Prvním krokem bylo vytvořit celkový tón značky, od kterého by se mohl později odvíjet design webu a grafický manuál. Martin si přál, aby byla ze značky cítit nejen hravost, energie a síla, ale hlavně důvěra a spolehlivost.

Jako primární font jsme zvolili Poppins light a Poppins bold, který svým řezem zaujme a díky vlastní webové podpoře se bez starostí zobrazí v drtivé většině prohlížečů na stránkách eshopu. Zachovat multiplatformní konzistenci bylo prioritní.

N

Po analýze konkurence a nastavení správného směru přišlo na řadu navržení loga. Do návrhu jsme zakomponovali ostřejší rysy a provokativní barvy, neboť značka má být spojovaná s adrenalinovým sportem a je důležité, aby tento fakt šel vidět už na první pohled.

N

Paletu barev jsme volili následovně. Z ostřejších barev jsme sáhli po červené a žluté v zajímavých odstínech pro zachování podobnosti s předchozím projektem zadavatele. Abychom se vyvarovali “ukřičené” imagi, přidali jsme k barvám ještě modro-zelenou a temnou šedo-modrou, které dodávají celému vzhledu kontrast a šmrnc.

N

Jednotný design pak dotváří podpůrná grafika kategorií eshopu a webové bannery.

Podobnost s logem hlavního projektu Motoline

Zachování úhlu sklonu a dynamicky protáhlých prvků, které evokují rychlost a směr.

Stejně jako Motoline, i EXUP dostal konturu, která zajistí kvalitní kontrast všude, kde se logo objeví.

Pro ještě větší progresi jsme nahradili zaoblené rohy ostrými.

Průběh logotvorby

V procesu tvorby loga EXUP se objevilo i několik složitějších návrhů, které obsahovaly siluety moto vybavení, jezdce ve skoku nebo obrysu řetězu v písmeně X. Byly důležité pro vizualizaci toho, co všechno se dá s logem podvědomě spojit.

Ze složitějších návrhů se cíleně upouštělo, aby vznikla nejjednodušší možná varianta. A to jak kvůli multiplatformní použitelnosti tak skrze pravidla správné logotvorby, ke kterým patří právě jednoduchost.

Průběh logotvorby

V procesu tvorby loga EXUP se objevilo i několik složitějších návrhů, které obsahovaly siluety moto vybavení, jezdce ve skoku nebo obrysu řetězu v písmeně X. Byly důležité pro vizualizaci toho, co všechno se dá s logem podvědomě spojit.

Ze složitějších návrhů se cíleně upouštělo, aby vznikla nejjednodušší možná varianta. A to jak kvůli multiplatformní použitelnosti tak skrze pravidla správné logotvorby, ke kterým patří právě jednoduchost.

Konzistence na webu a v kreativě

Klademe důraz na maximální konzistenci na všech platformách. Jednotlivé prvky na webu i v médiích spolu ladí a dohromady vytvářejí jednotný celek. Font, ostré úhly napříč kreativou, CTA tlačítka a štítky kategorií – vše v definovaném brandu.

Na pozadí webu přidáváme nerušivou texturu tvořenou logem a tmavou brandovou barvou. Kromě oddělení obsahu od pozadí má za cíl budovat podvědomou asociaci se značkou EXUP.

 

Logo design – tmavé schéma

Tlačítka, štítky a ceny podle grafického manuálu

Webové bannery s ostrými úhly

Brandové barvy

Jednoduché animace

Website EXUP
Martin Lampart

JEDNATEL MOTOLINE

“ S Matoušem z MM spolupracujeme dlouhodobě už na třech různých projektech. Každé zadání dotahují k mé maximální spokojenosti. Pokud se chcete prezentovat profesionálně, v Mate Marketing se o to postarají. ”